Ο λόγος για αυτό είναι ότι είναι πολύ αποτελεσματική για την επιχείρησή .
Χαρτιά και πανό έχουν μια ορισμένη έφεση , αλλά η ψηφιακή σήμανση μπορεί να είναι ευέλικτη με τρόπους που δεν μπορούν αυτά - κυρίως λόγω της ικανότητάς της να εμφανίζει ποικίλο περιεχόμενο , αλλά και της ικανότητάς της για διαδραστικότητα , το οποίο μπορεί να χρησιμοποιεί για να τραβήξει την προσοχή του χρήστη .
Το 2013, ο μέσος πελάτης εκτέθηκε στην ψηφιακή σήμανση για 14 λεπτά εβδομαδιαία , τα λεπτά αυτά αναμένονται να αυξηθούν στα 56 λεπτά το 2017.
Αυτά είναι μόνο μερικά από τα εκπληκτικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με την ψηφιακή σήμανση.
Σε κάποιες άλλες ειδήσεις ,η digital signage είναι τόσο δημοφιλής , που βλέπουμε ότι κάποια καταστήματα έχουν ήδη ξεκινήσει να την χρησιμοποιούν.
Πίσω στο 2014 , η Samsung επέλεξε μέσα από έναν διαγωνισμό (theirSmallBusiness )πέντε νικητές από 500 μικρές επιχειρήσεις για να κάνει ανασχεδιασμό.
Το έκανε αυτό για να δείξει ότι η ψηφιακή σήμανση είναι πραγματικά ένα λευκό κομμάτι χαρτί που πρέπει να συμπληρωθεί.