Το κύριο πράγμα που απαιτείται από ένα μέσο πελάτη (εκτός από τα χρήματά του) είναι η εμπιστοσύνη του. Χωρίς το δεύτερο το πρώτο θα έρθει μόνο μία φορά. Ορισμένες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από την ψηφιακή σήμανση περισσότερο από άλλες. Εφ 'όσον έχετε ένα μέρος όπου οι πελάτες επισκέπτονται ή περιμένουν, η ψηφιακή σήμανση μπορεί να εφαρμοστεί.Οι οδοντίατροι και οι γιατροί είναι οι τέλειοι υποψήφιοι για την ψηφιακή σήμανση. Ενώ οι ασθενείς περιμένουν αρκετή ώρα για την εισαγωγή τους , θα πρέπει αυτά τα λεπτά να μην τα περνάνε άσκοπα. Για παράδειγμα, χθες συνόδευα έναν φίλο στο γραφείο του οδοντιάτρου και είχαμε 30 λεπτά χρόνο αναμονής ο οποίος πέρασε γρήγορα, λόγω της μεγάλης οθόνης που έδειχνε μια τυχαία διαφήμιση. Φανταστείτε αν η οθόνη έδειχνε ένα περιεχόμενο που στοχεύει πιο ειδικά στο κοινό που συναντάμε συνήθως να περιμένει στο γραφείο ενός οδοντιάτρου.

Πρόσφατα άρθρα

testmme

  • Ιουν 14, 2017

Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι τα περισσότερα ...


Ταιριάζει στην

  • Σεπ 02, 2016

Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι τα περισσότερα ...


Γιατί ψηφιακή σήμανση;

  • Αυγ 31, 2016

Πριν από μερικά χρόνια η ψηφιακή σήμανση ήταν πολύ ...

Εικόνες από το Blog